Eerste aanspreekpunt

Wij zorgen ervoor dat jouw organisatie tijdens kantooruren bereikbaar is via telefoon en e-mail.

Voor veel (beroeps)verenigingen is het een uitdaging om goed bereikbaar te zijn. Een voltijds bemanning van het secretariaat kost immers veel geld. En de boodschap “Wij zijn op dinsdag en donderdag bereikbaar tussen 10.00 en 12.30 uur” is ook niet ideaal. E-mails en voicemailberichten hopen zich op en de organisatie maakt een weinig professionele indruk.

Is dit herkenbaar? Dan bieden wij de oplossing! Wij verwerken en administreren élke werkdag, tijdens kantooruren, de informatieaanvragen aan jouw adres, via telefoon en e-mail.

De volgende taken nemen wij je onder andere uit handen:

  • Telefoonbeantwoording tijdens kantooruren. Jouw huidige telefoonnummer blijft gewoon bestaan en wij nemen op met de naam van jouw organisatie.
  • E-mail ontvangen en beantwoorden (via info@jouworganisatie.nl)
  • Documentatie versturen, bijvoorbeeld brochures of flyers
  • Informatie verstrekken (in overleg met jouw bestuur)
  • Mailinglijsten maken en bijhouden Neem contact op

Ook de ledenadministratie uit handen?

Wij kunnen ook de administratie van de leden beheren, zie daarvoor onze diensten onder ledenadministratie.