Ledenadministratie2019-05-27T15:18:59+00:00

Ledenadministratie

Wij verwerken de aanmeldingen en wijzigingen van leden van jouw vereniging.

Elke verenigingssecretaris zal beamen dat ledenadministratie veel werk is. Niet eens omdat het om zulke grote aantallen gaat – veel beroepsverenigingen hebben tussen de 100 en 1000 leden – maar omdat het werk versnipperd is. Aanmeldingen en wijzigingen blijven vaak te lang liggen, met de intentie de stapel in één keer door te werken. Tegelijkertijd horen wij binnen (beroeps)verenigingen vaak de klacht: “Ik heb gewoon geen zin meer om op zondagmiddag de administratie te moeten bijwerken!”

Wij kunnen je deze rompslomp uit handen nemen. Wij verwerken aanmeldingen en wijzigingen in de ledenadministratie.

De volgende taken nemen wij je onder andere uit handen:

  • Aanmeldingen van nieuwe leden verwerken
  • Wijzigingen in het lidmaatschap verwerken (niveau, herregistratie, enzovoort)
  • Lidmaatschappen controleren (periodiek)
  • (Administratieve) vragen beantwoorden
  • Mailingen versturenNeem contact op

Wij verzorgen de ledenadministratie onder meer voor:

Hulp nodig bij het organiseren van een congres, symposium of studiedag?

Wij hebben veel ervaring met het organiseren van congressen, inclusief de interne coördinatie en administratieve werkzaamheden.
Zie daarvoor onze diensten onder congresorganisatie.