Financiële administratie

Wij incasseren de lidmaatschapsgelden en doen de betalingen namens jullie.

Ook kleine (beroeps)verenigingen hebben al gauw met een behoorlijke stroom van betalingen te maken. Dit betekent veel werk voor de penningmeester. Vaak is het regelen van de dagelijkse in- en uitgaande betalingen al zo veel werk, dat andere financiële taken ondergesneeuwd raken. Denk aan het maken van financiële overzichten voor het bestuur en het opstellen van de jaarcijfers.

Loop je hier ook tegenaan? Overweeg dan je financiële administratie door ons te laten doen. Wij incasseren de lidmaatschapsgelden, doen de betalingen en stellen financiële overzichten op.

De volgende taken nemen wij je onder andere uit handen:

  • Facturen en betalingsherinneringen opstellen en versturen
  • Declaraties versturen (van onder andere bestuursleden)
  • In- en uitgaande betalingen bijhouden en verwerken
  • Managementinformatie opstellen (samen met jouw bestuur)
  • Begrotingen opstellen (samen met jouw bestuur)
  • Jaarcijfers opstellen Neem contact op

Verenigingen waarvoor wij de financiële administratie verzorgen zijn onder meer:

Ook jouw ledenadministratie uit handen?

Wij kunnen ook de administratie van de leden beheren, zie daarvoor onze diensten onder ledenadministratie.